Află cum obții și menții o erecție puternică

Trucuri pentru a menține o erecție puternică

Bine te-am găsit. Andu aici. Burlacul de 40 și ceva de ani, fost fumător, tipu’ care plătește chirie să stea într-un bloc cu „bulină roșie”, jurnalistul care nu vrea Pulitzer. Sunt cel care a căutat mereu soluții pentru o erecție puternică și care te-a adus aici pe blog.

Azi a fost ziua mea de naștere și acum vă scrie varianta mea bahică, pe care cu siguranță o voi regreta mâine. Mahmureala de la 40 nu se compară cu cea de la 30. 

Cum spuneam, sunt ușor euforic, și vreau să-ți scriu ce am pe suflet. Știi bine că am o relație serioasă de ceva timp, nu-i așa? Ei bine, nu mai pot să am o erecție puternică, sunt praf și pulbere când tre’să facem sex și mi-e teamă să n-o dau de gard. Poate că toți avem afecțiunile noastre și ,,piticii’’ care pot provoca probleme cu potența.

Dacă motivul pentru care citești acest articol este că vrei să știi cum reziști mai mult în pat, respectiv cum să menții o erecție puternică, ești unde trebuie. Hai să vedem cum ar trebui să faci asta, în timp ce te delectezi cu o serie de sfaturi pe care tocmai le-am primit și eu în seara asta.

Ce înseamnă pentru mine o erecție puternică

Nu știu cât de atent ai fost la orele de anatomie, așa că-ți fac un rezumat. Să obții erecția înseamnă o bună circulație a sângelui în tot corpul și depinde de nivelul oxidului nitric din organism. O stare generală de bine înseamnă o erecție de fier, sau cel puțin la nivelul maxim la care o poți avea.

Fără erecție, viața e pustie, știi asta. Ai nevoie de stimuli sexuali pentru întărirea penisului, iar fluxul de sânge, impulsurile nervoase și psihicul contribuie la obținerea și menținerea erecției.

Dacă nu ai probleme cu inima, tensiunea sau te știi fără afecțiuni neurologice sau psihice, atunci ar fi bine să o ții tot așa și să te asiguri că la nivel emoțional ești pe același fir cu partenera. O erecție sănătoasă înseamnă și o parteneră care simte că ești atras de ea. Este un factor destul de important, pe care, culmea, mulți bărbați încă nu îl cunosc.

Toate astea înseamnă o erecție puternică din punct de vedere medical. Însă, ce e aia pentru mine, la nivel personal? Înseamnă:

  • să nu mă fac de râs față de parteneră,
  • să o satisfac, să o aduc la orgasm,
  • să fie atât de rigid penisul încât să stea să-mi iasă prin pantaloni,
  • să reziste erecția chiar și câteva minute după ejaculare, 
  • să mă simt bine și să o fac și pe parteneră să se simtă bine, chiar mai bine ca mine.

Asta înseamnă o erecție puternică, în opinia mea. Am avut-o de câteva ori la viața mea, dar am avut și momentele mele în care am dat chix.

 Ce să faci ca să menții o erecție puternică

Deci, vezi tu, potența poate fi influențată de chestii precum factorii psihologici, dar și vârsta, sănătatea generală, nivelul de hormoni și stilul de viață.

Cum îți spuneam, obținerea și menținerea unei erecții e un proces complex care implică mai multe părți ale organismului, precum: sistemul sangvin, sistemul muscular, sistemul nervos, testosteronul.  La toate astea, se adaugă și factori psihologici ca nivelul de stres, emoțiile, autocontrolul. 

E bine să vezi că totul merge mână în mână. Dacă reușești să te menții sănătos vei avea parte de o erecție puternică pentru cât mai mult timp, indiferent de vârsta pe care o ai.

Pentru menținerea unei erecții puternice ai mai multe metode la îndemână.

Învață să respiri corectvoilà voilà voilà voilà voilà voilà voilà voilà 

Ca să controlezi starea ta de excitație și momentul ejaculării trebuie să înveți să respiri. Anumite tipuri de respirație, cum ar fi respirația pe gură, cresc riscul de tulburări de somn. Când nu dormi bine, nivelul de testosteron scade, iar riscul de disfuncție erectilă crește.

De aceea, e bine să exersezi inspirația și expirația pe nas, pe tot parcursul zilei. La fel de important este și să te asiguri că nu ai nasul înfundat. Însă cel mai bine este să respiri prin diafragmă precum solistele de la operă.

Prin aceste două tehnici de respirație, o să vezi că îți vine mult mai greu și că poți să-ți menții erecția pentru mai mult timp. Merită să încerci. Mie chiar mi-a fost de folos.

Consumă alimente afrodisiace 

Plantele afrodisiace stimulează circulația sângelui, regenerarea celulară și o viață sexuală activă indiferent de vârstă. Cei mai mulți prieteni îmi zic să fiu atent la ce consum căci natura e aliatul nostru și că ne ajută să avem erecții de durată dar și senzații de plăcere mult mai intense.

Câteva alimente afrodisiace care ți-ar putea completa și ție dieta sunt: mierea de albine, nucile, migdalele, semințele de dovleac, ghimbirul, ciocolata neagră sau chiar ouăle de găină.

Trebuie să-ți mai zic că scorțișoara, șofranul, fructele de goji și ginsengul sunt alte remedii populare cu efecte benefice asupra hormonilor sexuali. 

Antrenează-ți mușchii pelvieni

Despre exerciții Kegel pentru ejaculare precoce am mai scris cu ceva timp în urmă. Am scris din experiența mea, că practicate constant, te pot ajuta și pot fi considerate un bun exercițiu pentru erecție dar și controlul ejaculării.

Ca să te antrenezi, îți poți încorda și relaxa la câteva secunde mușchii pelvieni, oriunde ai fi. În stație când aștepți autobuzul, la muncă, în timp ce te uiți la un film, în timp ce-ți scoți câinele la plimbare. Doar să nu uiți, să faci asta des ca să-ți intre în reflex.

Așa că un truc pentru erecție puternică este să-ți antrenezi mușchii pelvieni.

Masturbează-te cu cap

Știai că masturbarea îmbunătățește fluxul de sânge înspre penis? Unii oameni zic că ajută inclusiv dacă practici masturbarea înainte de sex. Că poate fi un bun sport. Eu doar îți recomand să o practici în mod corect, cu regularitate – aproximativ o dată la 5-6 zile. Însă, să nu faci exces. Iar atunci când o faci, nu te grăbi. Uite aici câteva tehnici de masturbare pentru bărbați care te vor ajuta.

În plus, gândește-te că dacă nu te face partenera să ejaculezi, tot e bine să o faci, la câteva zile. Să nu ții în tine lichidul seminal, căci crești riscul de cancer de prostată și alte afecțiuni. Așa că, dacă nu îți oferă nimeni ocazia, vorba aia, oferă-ți-o tu. Masturbează-te dar nu abuza de asta. Îți zice un fost dependent de masturbare.

Cu alte cuvinte, masturbarea te ajută să te cunoști mai bine, să vezi de ce ești capabil. Cât timp poți să ții o erecție puternică, cum te simți dacă te exciți dar nu ejaculezi, cât de mult ejaculezi și așa mai departe. Este un exercițiu bun, un antrenament, aș putea zice, pentru sexul cu partenera. 

Folosește suplimente pentru potență

Am început să iau pastile 100% naturale pentru potență de la 20 de ani, de când aveam probleme cu controlul ejaculării. Și, ce să vezi? Au mers! Ele se găsesc online, la magazinele naturiste sau în farmacii, sub formă de pastile, spray-uri, miere cu plante afrodisiace, chiar fiole cu lichid. Sunt o groază de soluții pe piață, trebuie doar să o găsești pe cea care ți se potrivește ție.

Am scris mai mult pe blog despre remedii naturiste pentru potență, inclusiv suplimente și medicamente. Am încercat mai multe și prefer de o mie de ori să mă bucur de rezultate pe termen lung fără să bag chimicale în corp. Pastilele care pe mine personal m-au ajutat cel mai mult cu erecția sunt Pops. Le-am găsit în farmacie și le-am rămas fidel. Dar poate pentru tine, altele sunt cele potrivite. Așa că uite-te fie la mine pe blog, fie pe alte site-uri de recenzii și caută păreri despre pastile pentru potență, sau păreri despre mierea pentru potență. 

Sunt sigur că dacă vei mai căuta sfaturi pentru o erecție puternică, vei găsi pe alte bloguri despre sport pentru potență, evitarea stresului, renunțarea la alcool și tutun, evitarea unor terapii medicamentoase care pot afecta circulația sângelui. Așa că îmbogățește-ți cunoștințele și cu alte materiale și ține cont că puterea erecției tale este doar în mâinile tale. Nu ale altcuiva!

La mulți ani mie! Te pupă Andu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on reddit
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email

More Interesting Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest website folosește cookieuri pentru a îți îmbunătăți experiența. Acestea nu înregistrează date cu caracter personal. Prin continuarea navigării pe acest website, îți exprimi acordul asupra termenelor și condițiilor site-ului.